Producenci

 

Aktualności


PRZEPRASZAMY


Przepraszamy firme Dragon Winch sp. zoo za nieumyślne wprowadzenie w wyciągarkach Bull winch dźwigni sprzęgła wyglądem przypominającym dźwignie wyciągarek Dragon Winch które są chronione prawem wzoru przemysłowego nr 002853309-0001




Hołek trzeci a Sonik pierwszy na Dakarze 2015

 

Motocykle

Klasyfikacja generalna:

1. Marc Coma (ESP) KTM 46:03.49

2. Paulo Goncalves (PRT) Honda + 16.53

3. Toby Price (AUS) KTM + 23.14 …

18. Jakub Przygoński (POL) KTM + 6:21.12

 

Samochody

Klasyfikacja generalna:

1. Nasser Al-Attiyah (QAT) Mini 40:32.25

2. Giniel de Villiers (RPA) Toyota + 35.34

3. Krzysztof Hołowczyc (POL) Mini + 1:32.01 …

23. Marek Dąbrowski (POL) Toyota + 11:08.43

33. Piotr Beaupre (POL) BMW + 14:49.07

 

Quady

Klasyfikacja generalna:

1. Rafał Sonik (POL) Yamaha 57:18.39

2. Jeremias Gonzalez Ferioli (ARG) Yamaha + 2:54.50

3. Walter Nosiglia (BOL) Honda + 3:42.56

 

 

 

 

 

 

PISZCZACKIE ODJAZDY III

22-24.08.2014

Piszczackie Odjazdy to rajd przeprawowy,który odbędzie się już trzeci raz na terenie gminy Piszczac i okolic. Jest to rajd polegający na zdobywaniu pieczątek,ale także będzie się można sprawdzić na odcinkach z pomiarem czasu. Na sobotę przewidujemy ok.80 pieczątek i dwa odcinki z pomiarem czasu,a niedziela to 30 pieczątek i jeden os. na czas na torze w pobliżu bazy rajdu. Baza rajdu tak jak i w ubiegłych latach zlokalizowana będzie w miejscowości Piszczac Kolonia kod 21-530  w świetlicy wiejskiej . Zapewniamy pole namiotowe,podstawowy sanitariat,katering i dobrą zabawę.

Klasy :
- Ekstrem mechanik - samochody NO LIMIT
- Ekstrem elektryk - samochody wyposażone w wyciągarki elektryczne
- Wyczyn - samochody bez wyciągarek (możliwość zaplombowania przed startem)
- Quad

Składka na przygotowanie rajdu to 350zł załoga samochodowa,i 200 zł quad
Regulamin rajdu i harmonogram niebawem,zapraszamy

Zapisy na gelo.dzida@wp.pl, tel. 502339775.


wszystkich chętnych proszę o potwierdzenie uczestnictwa do 10 sierpnia.
Limit 50 załóg samochodowych i 20 quad

Harmonogram rajdu

Piątek:
-rejestracja pierwszych załóg od godz.17.00
-integracja

Sobota:
- biuro rajdu czynne od 8.00
- zapisy załóg
- kawa,herbata,itp.
- 9.30 odprawa obowiązkowa
- 10.00 start
- 18.00 zjazd na bazę
- uroczysta kolacja
- 22.00 cisza nocna

Niedziela
- 9.00 pobudka,śniadanie
- 10.00 start do etapu niedzielnego ,próby na torze off road niedaleko bazy rajdu
- 14.00 powrót na bazę
- 14.30 obiad
- 16.00 wyniki,rozdanie pucharów i nagród

Link do regulaminu 

LISTA STARTOWA

 

 

 

BŁOTNE ZMAGANIA 2014 WYNIKI

Wyniki:  TU

 

BŁOTNE ZMAGANIA 2014

 

Mudmaster Racing Team i LLB Team zapraszają wszystkich pasjonatów jazdy off-roadowej na rajd organizowany w centralnej lubelszczyźnie. Będzie to impreza o charakterze przeprawowo - sportowym z podziałem na 2 klasy: EXTREM i WYCZYN

Wyczyn - samochody bez wyciągarek (możliwość zaplombowania wyciągarek przed startem)

Extrem Elektryk - samochody z wyciągarkami elektrycznymi.

Extrem Machanik - samochody z wyciągarkami mechanicznymi i elektrycznymi.

Konwencja rajdu oparta na odcinkach specjalnych OS ( wiele z udziałem wyciągarek oczywiście w klasie EXTREM ) jednakże na pewno szybkość nie będzie odgrywała wielkiej wagi a raczej umiejętność jazdy i nawigacja - wiele odcinków na czas będzie oparte na jeździe po roadbooku

Klasa wyczyn oczywiście bez rzeźni i głębokiego błota

Trasa składać się będzie z 2 podstawowych elementów OS - jazda na czas + nawigacja w terenie oraz PP czyli Próby Przejazdu w formie zdobywania pieczątek.

 

Czas trwania imprezy 12.07.2014 - 13.07.2014

Biuro rajdu czynne w sobotę od 8.00 (odbiór administracyjny)

Odprawa dla zawodników w sobotę godz. 9.30 (OBOWIĄZKOWA)

Start pierwszej załogi na trasę w sobotę godz. 10.00

Zakończenie imprezy w niedzielę ok. godz. 17.00

 

Zapewniamy dobrą zabawę, pole namiotowe, podstawowe sanitariaty, parking dla lawet, pełne dwudniowe wyżywienie oraz %.

 

Baza miejscowość Abramów woj. lubelskie Tartak Jacka Syty

Suma tras w każdej z klas ok. 150 km

Wpisowe 300 zł od załogi (kierowca+pilot)

ZGŁOSZENIA i zapytania prosimy przesyłać na adres mailowy: kuba3.3@op.pl

 

Link do regulaminu

LISTA STARTOWA

info telefoniczne: 

601-236-222 - Jacek

726-863-707 - Kuba

600-413-504 - Bartek

 

 

 

RMF MAXXX RALLY 2013 Finał

Mudmaster Racing Team (Dariusz Krzywkowski/Bartłomiej Krzywkowski Pajero III) zwycięzcami III eliminacji RMF MAXXX RALLY 2013 w klasie SPORT powyżej 150KM. Jednocześnie wywalczyli także I miejsce w klasyfikacji rocznej w tej klasie.

 

 

 

Piszczackie Odjazdy II edycja 2013 24-25.08.2013r.

BAZA RAJDU: Świetlica wiejska Kolonia Piszczac

Start Rajdu: sobota godzina 9.00

Zakończenie Rajdu: niedziela godzina 16.00

Klasy:

TURYSTYK- auta seryjne i lekko zmodyfikowane pokonujące trasę roadbooka samodzielnie lub w kolumnie aut. Karta nie przyplombowana do auta - chęci załogi)

WYCZYN - auta zmodyfikowane niewyposażone w wyciągarki elektryczne, mechaniczne ani hydrauliczne lub możliwość ich zaplombowania przed startem.

EXTREM ELEKTRYK - auta wyposażone w min. 1 wyciągarkę elektryczną ale nie posiadające wyciągarki mechanicznej ani hydraulicznej

EXTREM MECHANIK - auta wyposażone w wyciągarkę mechaniczną

Trasa sobota:

Do pokonania trasa o długości ok. 70km wyznaczona po maloniczych terenach Gminy Piszczac. Do zdobycia ok. 70 Prób Przejazdu (PP) oraz 1 Odcinek Specjalny (OS). Zjazd na bazę ok. godziny 17.00

Trasa niedziela:

Wyjazd kolumną z bazy rajdu na miejscę zgromadzonych ok. 30 PP i 2 OS (oddalonych ok.  3km od bazy)

Zjazd na bazę ok. godziny 15.00

 

Zapewniamy:

pole namiotowe, pełne dwudniowe wyżywienie, podstawowe sanitariaty, dobrą atmosferę, muzykę, towarzystwo, rewalizację wg zasady fair play,

WIĘCEJ INFORMACJI: DZIDA 4X4

 

 

II Piknik Off-roadowy DZIDA 4x4 20.04.2013r.

Zapraszamy serdecznie na II Piknik w stylu off-road który odbędzie się w gminie Piszczac. Baza rajdu zlokalizowana jest w Hotelu w miejscowości Grabowszczyzna (10km od centrum Piszczaca).

przybliżone współrzędne BAZY RAJDU

N 51.903666, E 23.336062

N 51 54 13.20", E 23 20 9.82"

Malowniczą trasą prowadzić Was będzie roadbook (karta drogowa) na które zlokalizowane są 3 OS-y oraz ok. 50 pieczątek terenowych (PK) o różnym stopniu trudności.

Długość trasy ok. 20km.

Harmonogram:

Biuro rajdu czynne w sobotę od godziny 8.00

Odprawa o godzinie 10.00

Start pierszej załogi na trasę o godzinie 11.00

Termin zdania kart drogowych do godziny 17.00

Rozpoczęcie biesiady i liczenie wyników 17.00-18.30

Oficjalne ogłoszenie wyników 19.00

BIESIADA do samego rana :)

Na bazie rajdu możliwość wykupienia noclegu w pokojach hotelowych lub domkach.

Wpisowe 200zł od załogi (kierowca + pilot), każda osoba dodatkowa osobno płatna.

Klasy:

Turystyczna - samochody z napędem 4x4 na oponach szosowych lub AT w rozmiarze do 33" bez wyciagarek elektrycznych i mechanicznych

Adventure - samochody z napędem 4x4 na oponach AT lub MT w rozmiarze do 35" bez wyciągarek elektrycznych lub mechanicznych (jeśli takie są zamontowane zostaną zaplombowane), dopuszcza sie używanie wyciągarek ręcznych typu Tirfor

Extrem - samochody z napędem 4x4 zarejestrowane do 3.5T, wyposażone w dowolne ogumienie i dowolną ilość i typ wyciągarek

WSZYSTKIE DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY: 502-339-775

 

 

Rajd Cross Country Chechło 20.04.2013r.

Serdecznie zapraszamy na pierwszą z imprez organizowanych przez stowarzyszenie Pustynna Grupa Terenowa.

Rajd będzie odbywał się na terenie Gminy Klucze (woj. Małopolskie), baza rajdu mieści się w Chechle.
Dla kierowców samochodów, quadów oraz motocykli przygotowaliśmy 3 odcinki specjalne, po drogach szutrowych i nie tylko.

W czasie jak i po imprezie organizowane będą konkursy z nagrodami dla kibiców i zawodników.
Na terenie bazy rajdu znajduje się zaplecze gastronomiczne, a czas umilać będą nam dźwięki zespołu muzycznego. Po rozdaniu nagród zapraszamy na imprezę, możliwość noclegu w hotelu znajdującym się przy Pustyni Błędowskiej.

Program imprezy:

8.00 - 9.00 - Zapisy uczestników w biurze rajdu
8.30 - 9.30 - Odbiór techniczny pojazdów, kontrola zawodników
9.30 - 10.00 - Odprawa zawodników
10.00 - 11.00 - Prolog
11.10 - 16.00 - Rywalizacja zawodników na Odcinkach Specjalnych (OS)
16.00 - 18.00 - Koncert zespołu, konkursy dla kibiców i zawodników
16.30 - 17.30 - Podliczanie wyników
17.30 - Wywieszenie wstępnych wyników
18.00 - Ogłoszenie oficjalnych wyników oraz rozdanie nagród uczestnikom

Już niebawem na stronie pojawią się opisy oraz zdjęcia odcinków.
Na odcinkach specjalnych nie wymagany jest przegląd techniczny oraz ubezpiecznie OC. Odcinki są usytuowane w blisko siebie.

 

25.07.2012r.

Dnia 24-26.08.2012r. organizowany będzie Rajd Piszczackie Odjazdy

Wszystkich fanów jazdy terenowej zapraszamy na imprezę offroad o charakterze turystyczno - przeprawowym Planowane są trzy klasy tj.: EXTREAM ADVENTURE TURYSTYK W piątek 24 sierpnia zaczynamy od prologu ok. godź. 18:00 W sobotę wyjazd na trasę ok. godziny 10:00, gdzie do zdobycia od. 100 pieczątek. Zdanie kart do godziny 18:00. (baza rajdu) Po zawodach wszystkich zapraszamy na wielkie grillowanie. W niedzielę wyruszamy o godzinie 10:00. Jazda na czas i próby przejazdu do godziny 15:00. Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród ok. godziny 16:00 Wpisowe 200 zł W razie pytań prosimy o kontakt: Gelo. 502 339 775 Wienio 516 711 065 Email: gelo.dzida@wp.pl

Więcej info na stronie www.dzida4x4.pl

 

02.08.2012r.

Nowe Auto w Mudmaster Racing Team czyli pierwsze testy Pajero III  3.5 GDI A/T

W naszym firmowym teamie nastąpiły pewne zmiany w parku maszyn. Poczciwego, wysłużonego ale i zasłużonego Jeepa Wranglera ,,Agresora" zastapiło młodsze auto, a mianowicie Mitsubishi Pajero III generacji z silnikiem 3.5l GDI z AUTOMATYCZNĄ skrzynią biegów!!!

Samochód dysponuje nominalną mocą 204KM.

Zupełnie odmienna konstrukcja podwozia jak i całej konfiguracji auta.

Założenie było aby samochód z zewnątrz pozostał jak najbardziej zbliżony do oryginału. Seryjne zawieszenie zastapiono sprężynami renomowanej firmy Ironman i amortyzatorami typu McPherson holenderskiego KONI Heavy Track RAID na przód i KONI Heavy Track na tył.

Oczywiście jak przystalo na prawdziwe auto terenowe nie mogło zabraknąć dolotu powietrza potocznie zwanego snorkelem.

Zamontowaliśmy aluminiowe płyty ślizgowe podwozia własnego projektu i wykonania.

Pod maską niewiele zmian.

Oryginalną chłodnicę zastapiono 2x większą aluminiową wyposażoną w 2 potężnej wydajności wentylatory, dodatkowe chłodnice oleju silnika i skrzyni biegów wyposażone w wentylator. Seryjny akumulator zastąpiliśmy żelową Optimą 50Ah.

Koła. wybór padł na Insa Turbo wersję DAKAR w rozmiarze 265/75 R16 jak się później okazało super opony do tego auta nie tylko ze względu na idealny rozmiar jak i możliwości terenowe. Oryginalne felgi zastąpiliśmy aluminiowymi zaporzyczonymi z Nissana patrola GR z korzystniejszym odsadzeniem.

Wnętrze zostało ,,wyprute" skórzane fotele zastąpiono sportowymi kubełkami firmy Mirco model ST w zestawie z 3", 5pkt. pasami bezpieczeństwa. Wstawiono dodatkowe wskaźniki ciśnienia oleju silnika, temperatury oleju silnika i skrzyni biegów, metromierz z dodatkowymi 2 wyświetlaczami, oczywiście nie mogło zabraknąć dodatkowych włączników do wentylatorów, głównego wyłącznika prądu Hebla, jak i interkomów do kasków bezpieczeństwa,

Pajero przeszło juz pierwsze testy na II rundzie Serii 4x4 która odbyła się w Bukownie na małopolsce. Warunki były ekstremalne ze względu na temperaturę która przekraczała 38st. Celcjusza w CIENIU!!!

Jesteśmy zadowoleni z osiagniętego efektu. Samochód przyciąga spojżenia, i jest dzielny w terenie. Wspólnie stwierdziliśmy że ,,samochód jest przyszłościowy". Prace udoskonalające trwają.

Już wiemy że musimy skonfigurować zawieszenie. Dodatkowe amortyzatory. Wybór padł na KONI Heavy Track do przedniego zawieszenia i Ironman Nitro Gas na tył. Kolejne testy niebawem.

 

29.04.2012r.

 

Podolany – niewielka wioska położona niedaleko podkrakowskiego Gdowa – była niegdyś znaczącym miejscem na mapie off-roadowej Polski. Swego czasu rozgrywano tu jedną z rund Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych. Stanisław Lisowski przelatywał nad hopkami Merlisem, Piotr Gadomski wyciskał siódme poty ze swego Mocodawcy, a zwycięstwa odnosili tu Paweł Oleszczak czy Mariusz Ryczkowski. RMPST zmieniły swoją formułę i odtąd nad Podolanami zapanowała cisza. Nowy rajd RMF MAXX Rally daje nadzieję na przywrócenie tego miejsca off-roaderom.

 

Sportową gwiazdą imprezy była załoga RAJDOS EKIPOS w skladzie: Darek Krzywkowski / Bartek Krzywkowski, która zwyciężyła nie tylko swoją klasę 2,5 l, ale również klasę aut z silnikami o pojemności powyżej 2,5 l.

 

 

10.06.2011r.

Rajd Pępkowy

Zapraszamy wszystkich miłośników 4x4 na rajd Pępkowy, który odbędzie się 25-26.06.2011r.

Rajd storzony w idei narodzin kolejnego młodego offroadera.

Baza rajdu: przy stawie na Woli Przybysławskiej

KOORDYNATY GPS:

N E 51,401990 22,358894 w stopniach i ułamkach stopni

51 24,119 22 21,534 w stopniach, minutach i ułamkach minut

51 24 07,2 22 21 32,0 w stopniach, minutach, sekundach i ułamkach sekund

398173 733550 w metrach, w układzie geodezyjnym 1992

51,401990 22,358894 w stopniach i ułamkach stopni, oddzielone tabulatorem

MAPA POGLĄDOWA BAZY RAJDU:

Impreza o charakterze „integracyjno-zabawowym" :) zorganizowane zostaną: 4 OS-y i ok. 15 Prób Przejazdu, a także SUPER OS - Odcinek Specjalny o długości ok. 90km.

Zbiórka uczestników i biuro imprezy zlokalizowane będzie w miejscowości Wola Przybysławska.

Organizatorem imprezy są miłośnicy samochodów terenowych „Czapaj Team".

Ramowy plan imprezy:

SOBOTA 25.06.2011r.

10.00-11.30 zapisy i odbiór administracyjny

11.30 odprawa uczestników

12.00 start pierwszej załogi

19.00 planowany zjazd na bazę ostatniej załogi (ciepły posiłek, integracja do późnych godzin nocnych)

NIEDZIELA 26.06.2011r.

09.00-11.30 śniadanie

11.00 odprawa do SUPER ODCINKA

12.00 start pierwszej załogi

15.30 planowany zjazd na bazę ostatniej załogi (ciepły posiłek, kawa, herbata)

16.30 ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy

Zgłoszenia prosimy przesyłać:

mailowo biuro@mudmaster.pl

lub

telefonicznie (SMS) +48 600413504

 

 

 

18.05.2011r.

Produkty renomowanej firmy ATP już w Polsce

Firma Mudmaster Polska została dystrybutorem ATP w Polsce.

ATP jest firmą światowego formatu, specjalizującą się w produkcji zmodyfikowanych elementów napędowych oraz zawieszeń do najbardziej popularnych  samochodów terenowych.

Firma  produkuje:

- sprzęgiełka piast przednich mostów "free wheel hub"

- zawieszenia (sprężynami i amortyzatorami)

- wzmocnione wały napędowe, przeguby i półosie

- pneumatyczne blokady mechanizów różnicowych oraz ich osprzęt

Wszystkie nowe produkty ATP zanim trafią na rynek poddawane są różnorodnym testom w ekstremalnych warunkach i spełniają najwyższe normy jakości. Firma znana na całym świecie i ciesząca się coraz większym zaufaniem ze strony użytkowników.

 

13.04.2011r.

Wypowiedzi zawodników po MT Rally 2011

Paweł Oleszczak - I miejsce klasa CC

- Było bardzo dobrze, szybko i ciekawie, sucho, nie taplaliśmy się w błocie oprócz jednego miejsca na ostatnim odcinku - mówi kierowca - Paweł Oleszczak. Jechało się świetnie, auto spisało się na medal. Mieliśmy tylko jedną drobną awarię bo zgubiliśmy trzeci bieg, ale serwis zadziałał błyskawicznie i do kolejnego etapu wystartowaliśmy w pełni sprawnym samochodem.

Dariusz Krzywkowski - II miejsce klasa CC

- Rajd bardzo zrużnicowany, było szybko, piaszczysto, trochę błota, brodów no i oczywiście nie zabrakło leśnych duktów na których można było się wykazać umiejętnością szybkiej jazdy wśród "grubych tyczek". Początek niezbyt udany, problemy z GPSem, ale płynna jazda, starannie napisany roadbook pomogły systematycznie odrabiać straty. Samochód spisywał się rewelacyjnie więc serwis ograniczał się tylko do sprawdzenia śrub, tankowania i mycia szyb oraz świateł. Śmiało można powiedzieć, że MT Rally to najlepiej zorganizowany rajd terenowy w polsce.

 

05.04.2011r.

Już w najbliższy weekend rusza kolejna odsłona jednego w największych Polskich maratonów offroadowych MT RALLY.

LOKALIZACJA DRAWSKO POMORSKIE

TERMIN 07-10.04.2011R.

więcej informacji TUTAJ

 

20.01.2011r.

Ruszają przygotowania do The Great Escape Rally 2011

LOKALIZACJA ŻAGAŃ

TERMIN 25-27.03.2011r.

Wstępny Plan Rajdu

PIĄTEK 25.03.2011 : Show Start Piątek około godziny 15.00

Tego dnia zostaną rozegrane 2 OS-y w tym 1 nocny

SOBOTA 26.03.2011 : 4 OS-y, a wieczorem Gala Bohaterów GER 2011

NIEDZIELA 27.03.2011 : tradycyjnie ,,Memoriał Karoliny,, czyli jazda w kółko.

ŁĄCZNA DŁUGOŚC WSZYSTKICH OS-ÓW OK. 300KM!!!

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące rajdu znajdziecie TUTAJ

 

25.11.2010r.

Już 4 grudnia odbędzie się Ogólnopolska Terenowa Integracja Polskie4x4.pl "Dla Choinki"

Pierwszy raz w Polsce tak ważne i duże przedsięwzięcie w polskim środowisku off-road.

W ubiegłym roku w grudniu podczas Terenowej Integracji wawa4x4 zebrało się kilku przedstawicieli polskich klubów 4x4 i podjęto decyzję o stworzeniu wspólnego projektu charytatywnego.

Tak zrodził się pomysł by w luźnej "konfederacji klubów" połączyć organizację rajdów, zabawę w terenie z akcją pomocy dzieciom z domów dziecka "Choinka na Gwiazdkę".

"Ogólnopolska Terenowa Integracja Polskie4x4.pl" bo pod taka nazwa przylgnęła do tej imprezy odbędzie się tego samego dnia , pod tą samą nazwą, z tym samym celem. Impreza będzie doskonałą możliwością spotkania znajomych, spędzenia soboty na świeżym powietrzu, sprawdzenia swoich umiejętności w jeździe w terenie. Jednak nadrzędnym celem jaki przyświeca tej idei jest możliwości wsparcia i pomocy dla najbardziej potrzebujących w ramach rodzinno piknikowej atmosfery.

Z każdej z tych imprez dochód przeznaczony zostanie na akcję "Choinka na Gwiazdkę" czyli zakup i dostarczenie pomocy dla lokalnych domów dziecka, domów opieki społecznej.

Więcej informacji na www.polskie4x4.pl

 

24.11.2010r.

Podsumowanie imprezy Czapajówka 2010

W imprezie wzieły udział 24 załógi z całej Polski. Przez 8 godzin zmagali się z Ocinkami Specjalnymi, Próbami Obserwacji oraz Próbami Przejazdu potocznie zwanymi pieczątkami. Tylko najlepszym udało zdobyć się komplet prób i ukończyć wszystskie OSy.

miejsce I

Zowczak Dariusz/Grzegorz Boryn Nissan Patrol GR

miejsce II

Głos Sylwester/Głos Sebastian Gaz 69

miejsce III

Barański Marcin/Leksiński Paweł UAZ 469

miejsce IV

Szponar Tomasz/ b.d. Samurai

miejsce V

Krakowiak Dariusz/ b.d. Patrol

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za rywalizację fair-play, miłą atmosferę i do zobaczenia w terenie.

WYNIKI imprezy

03.11.2010r.

Czapajówka 2010

Zapraszmy wszystkich na impezę offroadową która odbędzie się 21.11.2010. Baza rajdu staw na Woli Przybysławskiej

 MAPA

 koordynaty GPS 51.403872,22.357385

Impreza o charakterze „wertepowym" :) 4 os-y trial i 4 próby przejazdu

 Brak podziału na klasy

Wpisowe 120zł za załogę (kierowca+pilot)

 Rajd storzony w idei wszystkich równych samochodów. Samochody szybsze mają wiekszą szansę na OS ekstremalne na PP

 5 pierwszych miejsc pucharowych

Nagroda za I miejsce wyciągarka elektryczna Steel Power 12000lbs a łączna pula nagród ponad 2000zł

Planowane są 4 OS-y o łacznej długości 15km

Jeden trial limit 5min

Próby przejazdu 4-5szt z możliwością użycia wyciągarki

Trasa wg itenerera dojazdowa na kolejne OS-y o łącznej długości ok. 60km

Impreza odbędzie się w dniu 21.11.2010r. Zbiórka uczestników i biuro imprezy zlokalizowane będzie w miejscowości Wola Przybysławska. Organizatorem imprezy są miłośnicy samochodów terenowych „Czapaj Team".

Ramowy plan imprezy:

7.00-8.30 zapisy i odbiór administracyjny

8.30-9.00 odprawa uczestników

9.00 start pierwszej załogi

16.00 ostateczny termin zdania kart dogowych i ciepły posiłek + herbata

17.30-18.00 ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy

Poniżej linki do ważnych dokumentów

REGULAMIN

jeżeli zapoznałeś się już regulaminem i chcesz wziąść udział w imprezie to proszę o wysłanie maila na biuro@mudmaster.pl podając:

Imię i nazwisko kierowcy + pilota

Marka samochodu

Nr rejestracyjny

 

 

31.10.2010r.

Krzysztof Hołowczyc i Jean-Marc Fortin wygrywają w Rajdzie Baja Portalegre tym samym zwyciężając w Pucharze FIA Cup for Cross-Country Bajas 2010

Hołowczyc wypracował 7,5 minuty nad drugim w klasyfikacji, jadącym BMW Filipem Camposem. Boris Gadasin – najgroźniejszy konkurent załogi ORLEN Team w drodze po Puchar – nie ukończył zawodów z powodu awarii układu paliwowego.

Dzisiejsze dwa odcinki zostały rozegrane w deszczu. Na trasie pojawiło się błoto, a strumyki przecinające OSy przerodziły się w rwące rzeki. Hołowczyc po pierwszym OSie był trzeci w klasyfikacji generalnej. To miejsce nie dałoby jednak kierowcy ORLEN Team wystarczającej liczby punktów by zdobyć Puchar. Na drugiej próbie sportowej Hołowczyc od razu zaatakował i już na punkcie kontrolnym CP2 prowadził w rajdzie.

- Niesamowity dzień. Na pierwszym odcinku specjalnym konkurenci przyglądali się sobie bacznie sprawdzając, kto potrafi szybciej pojechać na tym olbrzymim błocie występującym na trasie. Prawdziwa walka rozpoczęła się na drugim OSie. Każdy jechał na sto procent. My też daliśmy z siebie wszystko. Nie mieliśmy żadnych przygód i o dziwo trasę przejechaliśmy bardzo czysto. Takiego szczęścia nie miało wiele załóg, które kończyły rywalizację gdzieś na bezdrożach, a kilka z nich zatopiło swoje auta. Nigdy jeszcze nie jechałem w tak trudnych warunkach. Po trasie w zasadzie się płynęło. Woda była wszędzie, nalewała się do kabiny i silnika, zastanawialiśmy się, czy zaraz nie staniemy. Silnik jednak cały czas pracował. Jechaliśmy bardzo szybko i udało się zwyciężyć w Pucharze Baja, bardzo się z tego cieszępowiedział Krzysztof Hołowczyc.

11.09.2010r.

OS-mania o Puchar Burmistrza Nidzicy

Bez błędna jazda załóg Mudmaster Polska & Rajdos Ekipos zaowocowało zajęciem dwóch pierwszych lokat z klasyfikacji generalnej rajdu.

Gratulacje dla załogi Dariusz i Piotr Krzywkowscy jadących Mudmasterowozem

za zajęcie I miejsca

oraz

załogi Daniel Kana i Andrzej Koniec jadących Szerszeniem

za zajęcie 2 miejsca

 

12.08.2010r.

Ekspedycja Odessa 2010

Siedem dni, sześciu ludzi, dwa patrole i jeden cel Ekspedycja Odessa 2010

Niedziela

Dwunastego sierpnia 2010 roku jako członkowie firmy Mudmaster Polska oraz klubu Extrem Puławy ruszyliśmy na wyprawę, którą sami nazwaliśmy Ekspedycja Odessa. Pierwszym ważnym krokiem na naszej tygodniowej podróży było pokonanie granicy. Obeszło się bez większych komplikacji oprócz złapania ,,kapcia" i w godzinach popołudniowych dotarliśmy do Żytomira gdzie przywitali nas znajomi Orest i Sergiej z żoną Lilą i urządziliśmy ostatni zajazd na Ukrainie w cywilizowanych warunkach.

Poniedziałek

Rano (ok. godziny 11.00) po "długiej kolacji" dnia poprzedniego ruszyliśmy w kierunku Odessy. Założeniem był nocjeg w namiotach na plaży nad morzem Czarnym. Dotarliśmy w okolice Odessy późnymi godzinami wieczornymi i rozbiliśmy mały obóz i po jakimś czasie spędzonym przy kolacji udaliśmy się na odpoczynek.   

Wtorek

Poranna toaleta, szybki prysznic, śniadanie i w drogę do centrum Odessy na małe zwiedzanie. Przejeżdżaliśmy przez centrum miasta ok. 3 godzin także Warszawa w szczycie to pikuś. Dotarliśmy na pole namiotowe położone 6km od centrum Odessy oraz 150m od morza Czarnego. Co się działo do późnym godzin nocnych to wszyscy wiedzą ;).

Środa

Procedura znana toaleta itd. Po spakowaniu tobołów ruszyliśmy w kierunku Karpat, a ściślej mówiąc Przełęczy Legionów. Niestety zabrakło 200 kilometrów, ale nikt się nieprzejmował ponieważ po drodze znależliśmy zdala od cywilizacji mały staw i po zgodzie lokalnej społeczności, która jak się okazało przy wspólnej upojnej kolacji nie jest byle kim tylko dyrektorem szkoły. 

Czwartek

Procedura znana toaleta itd. Podczas pakowania okazało się, że dyrektor lokalnej szkoły podstawowej zostawił szpikulec do szaszłyka. Więc udaliśmy się do wioski by zwrócić i podziękować ponownie za towarzystwo przy kolacji. Odnalezienie tak ważnej persony okazało bardzo proste. Powitanie czysto słowiańskie, zaproszenie na śniadanie, po jakimś czasie i 0.5l wyrobu własnej produkcji, obiedzie i kolejnym litrze własnego wyrobu około godziny 15.00 ruszyliśmy w kierunku Karpat. Około godziny 21.00 dotarliśmy w okolice Karpat i rozbiliśmy obóz nad strumykiem. Po zjedzeniu szybkiej kolacji i ognisku ponieważ pogoda nie dopisywała udaliśmy się na spoczynek.

Piątek

Od samego rana wszyscy rześcy z pełną energią zaczeliśmy przeprawiać się przez Karpaty w kierunku Przełęczy Legionów. Przez cały dzień mogliśmy cieszyć się przepieknymi widokami, panoramą miast położonych u podłoża gór. Wieczorem znależliśmy się na jednym ze szczytów Karpat padła decyzja nocleg NOW. Nikt nię mocno nieupierał, w pięknie położonym miejscy z widokiem na góry i panoramę miasta mijały kolejne godziny spędzone przy kolacji.

Sobota 

Droga do Przełęczy Legionów. Do początku drogi dotarliśmy ok. godziny 12.00. Z początku prosta w miarę równa droga po kilku kilometrach stawała się coraz węższa, bardziej wyboista i kręta. Po kilku godzinach włączając postoje na foto itp. znależliśmy się na szczycie. Zaczeliśmy od modlitwy i zapalenia znicza przy Krzyżu na Przełęczy Legionów. Po kilku minutach zamysłu i wspomnieniach historii udało nam się spotkać Polską pieszą wycieczkę. Obowiązkowa degustacja ukraińskich wyrobów wysoko % własnej roboty, napojeni mogli ruszyć w dalszą wędrówkę. My zaś postanowiliśmy trochę się zrelaksować i spędzić noc na szczycie Przełęczy Legionów. Wiadomo obiad, kolacja już bez elementów % ok. godziny 22.00 obóz ucichł.

Niedziela

Poranne budzenie, toaleta, śniadanie z mlekiem od świeżo wydojonej krówki pasiącej się na pobliskim zgórzu i pakowanie obozu. Cel w teorii był prosty zjeżdżamy z Przełęczy Legionów (drugą drogą) i udałamy się już asfaltami przez Lwów do granicy W Rawie Ruskiej. Okazało się, że zjazd jest trudniejszy, ponieważ wyryte koleiny, konary oraz ciasno usytuowane drzewa przeszkadzały niejednokrotnie pokonanie drogi. Po kilku godzinach dotarliśmy do podnóża Przełęczy. Dojazd 60km po bezdrożąch (innych niż nasze) zajął nam ok. 3 godzin. Po dotarciu do asfaltu map i GPS w ruch i w drogę ku Polskiej granicy. Na przejście dotarliśmy o godzinie 19.00. Niestety niespodzianka w postaci kilometrowej nieporuszającej sie kolejki samochodów prowadzony przez tzw. mrówki. Z przejscia granicznego wyjechaliśmy ok. 2.30 w nocy i ostatnie 120km do Markuszowa (miejsca startu i siedzyby Mudmaster Polska) dotarliśmy punkt 4.00 nad ranem.

Ekspedycja Odessa 2010 to niezapomniane przeżycia dla wszystkich jej uczestników. Każdy znalazł coś dla siebie. Była to nasza pierwsza wyprawa w tam te strony, ale napewno nie ostatnia. Podziękowania dla naszych przyjaciół za pomoc przy organizacji wyprawy i gościnie w szczególności dla Oresta, Sergieja, Lili, oraz Kolji z rodziną.

Uczestnicy wyprawy:

Czerwony Patrol: Mateusz Król, Orłowski Paweł, Tomasz Mazurkiewicz, 

Niebieski Patrol: Bartłomiej Krzywkowski, Krzysztof Wróblewski, Jakub Rozpędowski

PAMIĘTAJCIE CO NA UKRAINIE TO NA UKRAINIE ;)

więcej zdjęć już wkrótce z zakładce galeria

 

30.03.2010r.

Rajdos Ekipos rozpoczeło sezon 2010

 

Wypowiedzi zawodników:

Daniel Kania - To był mój pierwszy maraton więc postanowiłem się dobrze przygotować i wystartować w pełni wyluzowany. Oczywiście, każdy ma jakieś nadzieje i chce znaleźć się na podum. Tutaj konkurencja była naprawdę mocna i czekało nas trudne zadanie. Jak się okazało, największy wpływ na wynik miała bezbłędna i szybka jazda. Unikaliśmy pomyłek nawigacyjnych, staraliśmy się nie uszkodzić samochodu i to zaprocentowało drugą lokatą. Rajd był dla mnie świetnym otwarciem sezonu, dobrym treningiem, zdobyłem sporo doświadczenia i mam nadzieję, że szczęście będzie mi sprzyjało w tym sezonie.

Piotr Krzywkowski - Poszło nam całkiem nieźle, uważam, że szóste miejsce w tak doborowej stawce to dobry wynik. Trasa była bardzo szybka, a zarazem bardzo wymagająca. Rywale od samego początku narzucili niezłe tempo, więc jazda wymagała sporej koncentracji. Szkoda, że na pierwszym etapie mieliśmy awarię chłodnicy, bo przez to straciliśmy szanse na podium. Cieszę się, że Daniel zajął drugie miejsce, jechał naprawdę rozważnie, a u kolegi z ADHD to naprawdę trudne.

Andrzej Karłowicz - To był bardzo emocjonujący weekend, pełen jazdy na wciśniętym do końca gazie. Przyjechałem tu nastawiony na dobrą zabawę i emocjonujące ściganie, i nie zawiodłem się. Szkoda, że podobnie jak u kolegów nie obyło się bez usterek, bo wynik na pewno byłby lepszy.

Dariusz Krzywkowski - Niestety ta edycja okazała się dla nas wyjątkowo pechowa. Nie udało się powtórzyć ubiegłorocznego sukcesu, ale cóż - takie są rajdy. Długo się przygotowywaliśmy, w aucie zaszło wiele zmian więc jest pewne rozgoryczenie. Great Escape Rally okazał się dla nas poligonem doświadczalnym, wiem co musimy zmienić w rajdówce aby lepiej przygotować się do kolejnych startów. Samochód ma potencjał i jestem pewien, że następne starty będą udane.

Michał Goleniewski - Mam nadzieję, że wyczerpałem limit niepowodzeń w tym sezonie. Nowy samochód zawiódł kilkukrotnie i gdyby nie moja wola walki na pewno bym się poddał, a tak udało zameldować się na mecie. Na starcie w Żaganiu pojawiliśmy się w rekordowo dużym składzie. Pięć załóg i wszystkie ukończyły, to niewątpliwy sukces. Rajdos Ekipos to projekt, który ma na celu stworzyć prawdziwy rajdowy Team i pozyskać sponsorów. Great Escape Rally pokazał, że mamy potencjał, konkurencyjne samochody, zaplecze serwisowe i dużo woli walki. 

16.03.2010r.

Rajdos Ekipos wystartuje w The GreatEscape Rally - maratonie otwierającym off-roadowy sezon 2010. W barwach warszawskiego zespołu wystąpi 5 ekip: Dariusz Krzywkowski/Bartek Krzywkowski, Piotr Krzywkowski/Karol Zarycki, Michał Goleniewski/Michał Szczerbatko, Andrzej Karłowicz/Tomasz Karłowicz, Daniel Kania/ Andrzej Koniec. Załogi pojadą bliźniaczymi autami wyposażonymi w 2,5 litrowe, sześciocylindrowe silniki BMW. Rajd odbędzie się w terminie 19-21 marca, na trasach wojskowego poligonu w okolicach Żagania. Łączna długość sześciu odcinków specjalnych to 340 kilometrów. W niedzielę, poza klasyfikacją The Great Escape Rally, odbędzie się czterogodzinny wyścig Memoriał Karoliny.

Kierowcy Rajdos Ekipos zmierzą się z najlepszymi załogami sportowymi i przeprawowymi polskiego off-roadu. Na trasie rajdu zobaczymy min. zawodników z Mistrzostw Polski i triumfatorów największych maratonów ( Drezno-Wrocław, Transgothica, Magam Trophy).

- Udział w The Great Escape Rally jest dla nas bardzo ważny. Zamierzamy powtórzyć ubiegłoroczny sukces, a wiem, że nie będzie łatwo - mówi Dariusz Krzywkowski - ubiegłoroczny zwycięzca klasy Open Sport. Konkurencja będzie niezwykle silna, a warunki w jakich przyjdzie nam rywalizować trudne. Nie można jechać na sto procent, należy pamiętać, że rajd jest długi. Musimy być rozważni, jechać maksymalnie skupieni i popełniać jak najmniej błędów. To będzie miało największy wpływ na wynik. Oczywiście trzeba szanować sprzęt i wybrać odpowiednią strategię.

- Po raz pierwszy występujemy w tak licznym składzie. Całą zimę pracowaliśmy nad stworzeniem prawdziwego rajdowego zespołu. Mam nadzieję, że te starania zaprocentują i będziemy mogli się dalej rozwijać. Jesteśmy zgrani, dobrze przygotowani i zawsze możemy na siebie liczyć, a to zwiększa szansę na sukces. Daleko nam do dakarowgo Teamu Volkswagena, ale staramy się być profesjonalni - dodaje z uśmiechem Michał Goleniewski - pomysłodawca Rajdos Ekipos.

Trudne warunki atmosferyczne związane z roztopami powodują, że trasa będzie należała do szczególnie ciężkich. Podmokłe i piaszczyste tereny, pełne głębokich kałuż oraz szybkie i zdradliwe partie będą wymagały od kierowców szczególnej koncentracji i zachowawczej jazdy. Kluczowym elementem wyścigu będzie nawigacja. Rozległe poligonowe tereny są podzielone dziesiątkami dróg i pełne przeszkód terenowych.

The Great Escape Rally odbywa się w 66 rocznicę największej ucieczki jeńców w historii II wojny światowej. Z niemieckiego Stalagu na wolność wydostało się 76 osób z czego tylko trzem udało się uciec. Wyczyn ten był na tyle spektakularny, że przeszedł do historii. W ramach obchodów rocznicowych zorganizowano międzynarodowy rajd pojazdów terenowych pod hasłem : Jeszcze nigdy off road nie był tak związany z historią, a historia tak związana z off road'em.

 

28.01.2010r.

19-21 marca 2010                       odbędzie się kolejna edycja maratonu GREAT ESCAPE RALLY 2010                                                                

GREAT ESCAPE RALLY to rajd przygodowo-sportowy pojazdów terenowych zorganizowany w celu uczczenia ucieczki z obozu jenieckiego w Żaganiu.
Przewidywana długość wszystkich OES-ów ok. 340km

W tym rajdzie wystartuje także klan Rajdos Ekipos. Zwycięzcy I i II miejsca w klasie Open-Sport w ubiegłym roku. Tym razem Rajdos Ekipos wystawia pełen skład swoich rajdówek. Aż 5 załóg wspieranych przez niezalezne od siebie wozy serwisowe podejmie zmagania maratonu. Każda serwisówka wyposażone jest w niezbędne narzędzia, sprzęt techniczny oraz części zapasowe. 

Od kilku miesięcy "Rajdowa Ekipa" przygotowywuje się do tego najważniejszego i najtrudniejszego jak dotąd rajdu w Polsce. Kompletują niezbedne części zapasowe, samochody rajdowe przechodzą szczegółowy przegląd wszystkich podzespołów i są przystosowywane do długo-dystansowych OS-ów.

Załogi Rajdos Ekipos są wspierane także przez Mudmaster Polska. Pracownicy warsztatu Mudmaster przeprowadzają kompleksowe przygotowanie samochodu "Agresor" należącego do Dariusza Krzywkowskiego.

Mechanicy Mudmaster Polska będą zajmować się także pełną obsługą serwisową podczas trwania maratonu The Great Escape Rally 2010 dla załogi Dariusz Krzywkowski/Bartłomiej Krzywkowski.

Więcej informacji z przygotowań do rajdu wkrótce, a już teraz życzymy wszystkim zawodnikom Rajdos Ekipos szczęśliwego dotarcia do mety i zajęcia czołowych lokat w klasyfikacji The Great Escape Rally 2010.

 

 

 

 

więcej informacji o załogach Rajdos Ekipos znajdziecie na rajdosekipos.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.08.2009r.

W dniach od 22-23.08.2009r. W Finlandii w miejsowości Palkane odbędzie się runda Pucharu Formula offroad Krajów Nordyckich 2009. Jako przedstawiciele firmy Mudmaster otrzymaliśmy oficjalne zaproszenie. Relacje i zdjęcia będzie można oglądać w dziale Galeria. Jednocześnie informujemy że na w/w imprezę wyjeżdża cały zespół Mudmaster Polska. Wszystkie wysyłki wykonane w tym terminie zostaną zrealizowane 25.08.2009r. (wtorek) za niedogodności przepraszamy.  

Jeżeli ktoś chciałby zobaczyć co działo sie w Finlandii na poprzedniej rundzie zapraszam. FILMIK - relacja - 20 minut.

 

 

09.08.2009r.

W dniach 07-09.08.2009r. odbył się Rajd Letnia Przygoda Abramów o Puchar Wójtów 2 Gmin. W klasie ekstemalnej wystartowały nasze 2 załogi:

1. Roman Muzyka i Muzyka Maciej  Vitara Evo

2. Grzegorz Petruczynik i Paweł Ścibior Wrangler CJ.

Samochody budowane i serwisowane w naszym warsztacie. Wspomagani byli przez wóz serwisowy Mudmaster Patrol  (Bartłomiej Krzywkowski) zajęli pierwsze dwa miejsca w klasie ekstrem. Gratulujemy im zwycięstwa.

zespół

Mudmaster Polska

 


01.07.2009r.

18-19 lipca 2009 Odbędzie się Impreza Rajd Pępkowy

Klasa sportowa ma do pokonanie łacznie ok. 6 OS (bez możliwości używania wyciągarek)

Klasa extremalna ma do pokonania łacznie ok. 8 OS (z koniecznością używania wyciągarek)

Dla obu klas Os-y wystepują z pomiarem czasu, mierzonym przez sędziego.

Do rajdu mogą przystąpić samochody z napędem 4WD, wyposażone w opony z bieżnikiem typu MT, spełniające przepisy Kodeksu Ruchu Drogowego i posiadające ważny przegląd, ubezpieczenie min. NNW i OC.

Impreza jest zorganizowana z dwóch ważnych powodów:

1. Prezesowi Czapaj team, który jest także wyłącznym przedstawicielem na polskę firmy Mudmaster urodził się syn Wojtek.

2. Oficjalne otrzymanie polskiego przedstawicielstwa od firmy Mudmaster

wiecej informacji niebawem

 

 

 


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00zł
Suma 0,00zł

Realizuj zamówienie